Conceptstyling
Voordat ik met DNAstyling begon werkte ik als communicatieadviseur. Door die achtergrond weet ik dat er bij een goed concept meer komt kijken dan alleen een mooie plaatje. Een visie, huisstijl en identiteit moeten daar naadloos op aansluiten. Ik vind het daarom belangrijk goed de achterliggende vraag en het doel helder te hebben om tot een passend en uniek concept te komen.
Dat concept kan vervolgens uitgewerkt worden in verschillende vormen. Denk bijvoorbeeld aan een woonproductie voor magazines, sfeerbeeld voor een marketingcampagne, een ontwerp voor een beursstand of het inrichten van een kantoor of horecagelegenheid.
Je kunt bij DNAstyling o.a.terecht voor:
-
Fotostyling redactioneel; sfeerproducties op het gebied van wonen en culinair, binnenkijkers, zelfmaakideeen
-
Fotostyling commercieel: sfeerbeeld, productstyling
-
Conceptstyling; retail, horeca
-
Eventstyling; feesten, beurzen

Mijn pinterest